Diskuze a příspěvky

Na této stránce budu uveřejňovat Vaše příspěvky k pobytu ve Velkém Mederu.
Za obsah příspěvku plně odpovídí přispěvatel, nikoliv autor těchto stránek.

Formulář pro vložení příspěvku

2.8.2016

V období 14 dnů v červenci 2016 jsme strávili dovolenou ve Velkém Meděru. Pro mě to tady byla druhá dovolená, pro přítele již sedmá  .

Ubytovali jsme se v novém penzionu Stefarez II. v Rekreační ulici. Penzion je velice hezky zařízen, čistý a je skvěle umístěn, neboť se nachází v blízkosti koupaliště (cca. 4 minuty chůzí). Provozní penzionu byla velice milá, vstřícná a ochotná. Hned druhý den ráno jsme ale zjistili, že se tady pravděpodobně moc dobře nevyspíme. Každé ráno nás totiž brzy vzbudil řev vlaštovek, vrabců a dalších ptáků. Pro Pražáky, kteří jsou zvyklí vstávat za zvuku aut z ulic (na ruch města jsou zvyklí a nevadí jim), to bylo nezvyklé a nepříjemné. Dále nás celkem zklamala síť wifi, jejíž signál na pokoji byl dost slabý, a poměrně často vypadával. Takže pro ty, co na dovolené pracují či chtějí být v kontaktu se svými blízkými přes internet, to není úplně ok  .

Převážně jsme se stravovali v restauracích Corvin a Veverička.

Na obědy jsme chodili do restaurace Corvin, která se nachází v Polovnické ulici. Za denní menu zde zaplatíte 3,30 € (polévka+hlavní chod, někdy i salát).  Vaří zde velmi dobře, proto  tuto restauraci doporučuji. Zázemí restaurace je čisté, toalety taktéž.

Na večeře jsme převážně chodili do venkovní restaurace Veverička, též v Polovnické ulici. Mají zde nejlepší a nejčerstvější langoše (vidíte přímo do kuchyně, takže žádné polotovary). Dále tu nabízejí polévky, ryby, guláše atd. Ceny jsou zde příznivé. Obsluha je všímavá a velmi příjemná. Rovněž zde jsou veškeré prostory restaurace (i toalety) čisté.

Jeden večer jsme chtěli vyzkoušet něco jiného, a zašli jsme do restaurace Fantázia, která své hosty láká i poslechem živé hudby. K objednanému jídlu nabízí jako bonus dezert zdarma. Mezitím, co jsme čekali na večeři, jsme si s přítelem objednali pivo, víno a vodu. Byť v restauraci v té době moc hostů nebylo, tak jsme čekali velmi dlouho, než nám objednané pití  přinesli. Když jsme s přítelem dopili, tak obsluha odnesla prázdný půllitr pouze příteli s dotazem, zda si dá ještě jedno, aniž by vůbec zaregistrovali, že i já mám dopito a obsloužili i mě (pravděpodobně záměrně ). Toto se opakovalo ještě tak dvakrát. Obsluha v této restauraci opravdu vázne, není pozorná a o hosty se nestará tak, jak by měla. Jídlo bylo ucházející, ale ne úplně podle mých představ. Nabízený dezert zdarma (palačinku nebo pohár)  také není zrovna chuťově zajímavý. Co se týče živé hudby, o žádném velkém zážitku tu nemůže být řeč. Výběr hudby nebyl zrovna nejlepší a atmosféru v restauraci živá hudba nezajistila. Toalety v této restauraci nejsou zrovna nejčistější, ačkoliv to by podle mě mělo patřit ke znakům dobré restaurace (jeden záchod protékal, na druhém byla všude po podlaze voda, o čistý ručník na ruce tu taky nezavadíte). Vrcholem bylo, když příteli donesla servírka účet na částku 18,10 €. Po upozornění, že na účtu jsou naúčtována dvě piva navíc, nám bylo pouze řečeno, že všechno souhlasí. Při konstatování, že to je „teda fakt dobbrý“ (myšleno na zaúčtování nebjednaných piv) si obsluha vzala 20 €, poděkovala a nic nazpět už nevrátila . Zřejmě to pochopila tak, že jí dáváme dýško, což si ale s ohledem na předchozí výtku k naúčtování více piv, než jsme skutečně měli, nemohla myslet. Asi jí nebudeme dávat navíc  i dýško, když nás vlastně obrala už tím, že na účet zaúčtovala více piv, než jsme skutečně měli. Znechucení celou restaurací Fantázia jsme se šli „uklidnit“ zpět do „naší“ restaurace Veverička, kde je přijemné prostředí, na účtě je napsáno jen to, co jsme doopravdy měli (všechno souhlasí) a personál je zde rychlý a všímavý. Nechápu, jak restaurace Fantázia může fungovat. Není to poprvé, co se někdo takhle zklamal (zjištěno až následně z recenzí k této restauraci). Přitom sál je úplně úžasný na pořádání různých akcí. Avšak bohužel s přístupem personálu, který tam je, je restaurace úplně ztracená.

Později jsme si našli zábavu v restauraci na promenádě, kde hraje a zpívá místní hudebník.  Tam opravdu není o zábavu nouze. Obsluha tu je rychlá, prostředí ucházející.

Kromě restauračních zařízení jsme využili i dalších služeb, které Velký Meděr nabízí.

V Polovnické ulici se nacházejí i masáže, kde masíruje Ladislav Podobek. Je to skutečný profesionál (nabízí klasickou masáž, masáž chodidel, chiropraktiku..atd.), který napraví i opravdu hodně zablokovaná záda. Po takové masáži budete mít záda jako nová .

Hned vedle masáží je rozličný tovar (smíšené zboží ), kde si můžete objednat domácí klobásy. Domů jsme si vezli hned 5 kg, a i tak to bylo málo, po obdarování rodiny a známých.

Jinak co se týče koupání, tak je zdejší koupaliště úplně skvělé i pro rodiče s malými dětmi. Je tu bazének pro děti, dřevěné prolézačky, autíčka, plyšový poníci, zorbing, tobogány a spoustu dalších atrakcí. Samozřejmě spousta dalších bazénů, nejen pro „bojky“ (jak říkám těm, co neplavou, ale jen se svlažují ), ale i pro aktivní plavce. Nějaká paní o tomto koupališti psala, že je zde špína a plíseň. S tím nesouhlasím. Voda je zde čistá, o žádné plísni, za celý můj pobyt, nevím (jestli někde plavala nějaká mini řasa, tak to je, myslím si, normální – na termálech, ne?  ..). Mimo to je na zdejším koupališti dostatek restaurací a stánků, kde se také dobře občerstvíte (gyros s hranolkami a salátem tu u mě vedl). Také zmrzlina je tady nejlepší, co jsem kdy měla (rybízová a meruňková vede ).

Nedaleko Velkého Meděru jsou ještě ke koupání různá jezera, která určitě stojí za vidění. Voda tam je krásně průzračná.

Ve Velkém Meděru jsou také různé krámky. Já jako žena, jsem většinu svých financí utratila právě zde (úplný ráj ).

Původně jsme měli naplánováno jet ještě do Maďarska, ale zalíbilo se nám tady natolik, že jsme nakonec zůstali celých 14 dní zde (i na ubytování s ukřičenými ptáky jsme si zvykli).

Poslední den odjezdu jsme stihli návštěvu místního kostela, a to dokonce i se mší v maďarštině. Byl to pěkný zážitek, byť jsme nerozuměli ani slovo .

Návštěvu Velkého Meděru mohu jen doporučit (až na pár vyjímek – viz zmiňovaná restarurace Fantázia).

Už se těším na další návštěvu tohoto městečka.

Pro úplnost podotýkám, že toto je jen můj subjektivní pohled na zážitky z dovolené zde strávené, a všem přeji hezký zbytek léta .

Triberia@....

23.7.2016

Dobrý den,

včera jsem byl v restauraci Fantázia      a nestačil jsem se divit. Při placení konzumace jsem zjistil, že mně byly připsány  2 piva v částce 2, 40 Euro. Tuto nesrovnalost nešlo odstranit  a stále si tvrdili svou. Včetně jídla jsem platil 18.10 Euro, dále jsem se nechtěl dohadovat, věděl jsem , že tuto restauraci  již nenavštívím a tak jsem řekl ,dobrý , piva nebudu řešit. Přehlédl jsem naúčtovaná dvě piva navíc a servírce jsem podal 20  Euro. Ta je vzala a odešla, takže super. svévolně mě poškodili o 2 piva v ceně 2.40 Euro a o 1. 90 Euro z 20 Euro, které si nechali jako spropitné. Jako zákazníka mě poškodili o 4.30 Euro, k tomu nemohu nic říci, nemají morálku, slušnost. Podotýkám, že obsluha také nebyla právě nejrychlejší, čekal jsem i 20 minut na pivo a 30 minut na jídlo. Personál se neumí usmát, kyselé obličeje jsou běžné. Pokud je tato práce nebaví mohou jít třeba uklízet, tam nikomu jejich nepříjemné obličeje vadit nebudou.

S pozdravem  Tomáš M.

18.2.2016

Děkuji všem za užitečné příspěvky.Letos v červnu 2016 se chystáme s rodinou do Velkého mederu.Samozřejmě i já podám hlášení.Blanka

9.7.2015

Další dojmy od dobrovolné zpravodajky Elišky z letošního pobytu:

Letos jsme byli s manželem po devíti letech ve Velkém Mederu a jsme nadšeni! Začalo to už ubytováním. Dříve jsme jezdili k paní, která už nepronajímá prostory k ubytování, ale domluvila nám moc hezké ubytování. Je to na hlavní ulici k termálům, myslím, že je to ulice Polovnícka.

Moc hezké ubytování U veveričky, vřele doporučuji. Od majitele jsme si vzali náramky na vstup do termálů. Nenutil nás, ale výhoda byla, že jsme měli každý den dva vstupy a odchody..Takže jsme si přes poledne odešli, připravili v rychlosti něco k snědku, dali si kafíčko a šli jsme zase zpátky na koupaliště. Je to pár kroků, tak to nebyl problém. Navíc je hned vedle hospoda - nadstřešený velký prostor, moc dobrá jídla i pití.

Areál koupaliště se nám také moc líbí...Nové bazény, nové tobogány, spoustu stánků s jídlem a pitím... Pro ty, kdo to neznají: V ceně vstupenky jsou dva tobogány, taková klasika, ale dobré...Dále jsou tam tobogány placené, na které se koupí vstup u pokladen. Minimálně je za 2,5 eur a je to deset jízd. Pro milovníky adrenalinu skvělá příležitost:-). Moc jsme si to užili.

Termální bazény čisté, vodička teplá, super. Plavecký bazén taky skvělý, osvěžující čistá voda. Pro malé děti je tam moc vyžití. Venkovní brouzdaliště a zastřešený bazén se spoustou atrakcí. Pro rodiny s malými dětmi ideální příležitost...Slyšela jsem, že v Pasohlávkách nemůžou rodiče s malými dětmi být v dětských bazénech. Tak tady to neplatí, naopak.. Rodiče jezdili s dětmi na malých tobogánech, mohli si tam s nimi hrát, spousta fontánek a nevím čeho...Navíc volně dostupná léhátka pro rodiče s dětmi.

Co se týká jídla v areálu, tak nejvíc se mi líbí koliba...Různé druhy ryb, moc dobré... Ale ochutnali jsme u stánků i klobásy nebo pečený bůček, lahůdka.  Měla jsem strach z langošů, dříve tam nebyly nic moc, ale letos moc dobré... A vynikající zmrzlina. Rybízová je bezkonkurenční.

Malinko jsme byli zklamaní z piva. V areálu koupaliště jsou piva dost překysličníkovaná, ale dalo se to. Nejlepší pivo bylo zlatý bažant u průchodu od venkovního termálu k italskému bazénu - směr k plaveckému bazénu. Ale to je maličkost. Nemá to vliv na naše rozhodnutí do Mederu se vracet... Původně jsme přemýšleli, že při odjezdu z Mederu zajedeme na Podhájskou, nikdy jsme tam ještě nebyli. Ale byli jsme z Mederu tak nadšení, že jsme neměli důvod tam jezdit... Takže za mě Meder všem jenom doporučuji!

Všem přeji hezké léto      Eliška

Pro zájemce je tu ještě popis letošní dovolené od spřátelené duše Radovana  http://hardkon.cz/povidky/povidka34.php

26.6.2015
Aktuální info od dobrovolného zpravodaje Martina:

Tak se hlasime z Mederu. Predevcirem prohlidka mesta,navsteva Lidlu a restaurace Corvin. Restaurace v 15h. Prazdna jidlo ale vyborne rychla obsluha ceny ale vyssi cca prumerne 7e ale je to zase i s prilohou tak ze v pohode. Vcera navsteva termalu. V pohode zadny stanek co by hral jak tady dole psali. Vsude hodne prijemni,prakticky samej cech ??. Vyborna tocena zmrzlina a i maly kornout je masakr snist!! 0,70e. Pokud chcete trosku priblizit jak to zde chodi: vstup pokladny zde si muzete vzit obyc hodinky a nabit si je (vemte si ale i hotovost nektere sluzby jsou jen za penize - treba ona zmrzlina) cerne hod jsou vysadou jen pri ubytovani a maji je pouze ubytovatele. Fronty minimalni. Skrinky jsou po leve strane ta ktera je volna je otevrena zamykaji a otviraji se pomoci cipu v hodinkach. Dovnitr muzete s kocarem vzit si stan... Venku jsou k zakoupeni bile lehatka 2e pronajem a 2e vratna zaloha. Uvnitr zelene lehatka jsou zadarmo nesmi ale ven. Zde kdo driv pride ma... Uvnitr jidlo cca 4,9e menicko. My sli do restauracky co tam ma corvin je po leve strane hned za hl. Vstupem. Je to klasicka jidelna samoobsluzna.... Ceny kolem 4e a jidlo dobre! Porce prumer. Nesli tobogany, pry dnes budou funkcni. Jinak jsme ubytovany u Paxiho na Dunajske 30 s polopenzi. Opravdu doporucuji! Vse nove ciste pani je velmi prijemna a ochotna. Asi sem budeme jezdit kazdy rok byt na treba par dni. Predem se omlouvam ale pisi z tabletu a tak chyby a interpunkci neresim ???? ps: pocasi zatim vychazi krasne!! Martin

24.6.2015

Vážení, nevíte jak dopředu si zajistit hodinky s čipem pro vstup do areálu termálního koupaliště třeba na 4 dny pro 2 dospělé a 3 dět ? Když budu mít předem hodinky budu muset čekat dlouhé fronty? Petrs

23.6.2015

Letos návštěva Mederu od 5.-13.6.2015. Jedna dost nepříjemná novinka - u plaveckého bazénu směr k tobogánům je postaven stánek, kde celý den řve hudba, takže celá louka je nepoužitelná na ležení, leda se špuntama do uší. Venkovní dětský bazén byl oproti předcházejícím rokům v provozu i přes týden, což ocenili rodiče s malými dětmi. Jinak jako každý rok mají pracovníci údržby nejvíce hlučné práce (sekání)v dopoledních hodinách. Ale počasí bylo skvělé, takže jako vždy spokojenost. Eva

22.6.2015

Tak jsme se nechali v nouzi zviklat (padla nám dovolená u moře) sestrou, která sem do Mederu jezdí již několik let a je velmi, ale velmi spokojená. No prvotní emailová zkušenost s hledáním ubytování opravdu na poslední chvíli velmi velmi dobrá! Vybrali jsme si ubytování na doporučení u paní Paxianové - výborná komunikace a ochota... 24.6.15 odjíždíme :-) dětičky a manžela se nemůžou dočkat.. Po dovolené dám vědět jak to vše dopadlo. Počasí hlásí nic moc ale ideální pro termály :-) Martin

PS: nemáte někdo tip na atrakce nebo něco pro děti 4roky a taky pro nás v okolí? Gabčíkovo OK, pevnost Komárno... atd?? díky předem Martin

4.6.2015

Vystrašila jsem se po přečtení staršího příspěvku o tom, že se stává, že nepouští do areálu koupaliště, že je brzy ráno naplněný. Jezdili jsme tam dříve s dětmi, pak jsme tam několik let nebyli, letos se chystáme s manželem sami dva. Chceme odjet příští týden a teď nevím, jak je to s tím vstupem, resperp.naplněním areálu. Máte někdo další zkušenosti, třeba aktuálnější? autor: Eliška

Moje reakce/poznámka: Letos jsem v Mederu nebyl a bohužel asi ani nepojedu, nicméně z minulých let vím, že pokud je otevřen celý areál, tj. i venkovní plochy, tak podobné problémy nejsou. Koncem října, kdy je již chladno a všichni se zdržují v krytých částech areálu, může problém s naplněností nastat.

8.3.2015

Byli jsme  v neděli na obědě v restauraci v arealu lázní.Kvalita jídla byla hrozná,halušky bez brynzy,kuře přesolené,smažené žampiony syrové,polévka samý glutamát.A dali nám jen poloviční porce i když jsme si zaplatili normální porci.V létě je venku mnoho stánků s občerstvením a dá se dobře najíst.V zimě mně to přijde jako okrádání zákazníků ,protože se nedá jinde najíst.Veliká nespokojenost celého zájezdu.  autor: rovemi

4.8.2014

Tak táto restaurace už neví jak nalákat návštěvníky\' tak maji vyvěšené plakáty : jednojídlo zaplatíš, druhé máš zdarma. Ve sve nerozvážnosti jsme tam s manželkou zavítali. Na místě od servírky jsme se dozvěděli, že to druhé jídlo co dostanete je jen do ceny 4 Eu.(112,- kč) Menželka si objednala kuřecí prso v těstíčku a já si dal brynzové halúšky, ty stály 4Eu. Jenže jídlo od manželky stálo 8.90 Eu. ( 250,- kč) . Takže bych řekl, žádné jídlo zdarma. No člověk by to i ustál, kdyby si manželka neobjednála přílohu hranolky a oni ji donesli opečené brambory. Moje halúšky byly docela jedlé\' ale jídlo od manželky hnus. Těstíčko bylo sama mouka, tvrdé a ještě osmažené ve friťáku. Závérem chci říct , vyhněte se Fantázii oblokem. Pokaždé když jdem kolem, sedí tam jen pár lidi. - ph1983

29.7..2014

Chci se podělit o můj zážitek z restaurace Fantazie - objednal jsem si k jídlo k pivu, které bylo v pořádku, vypil jsem a byl spokojen, než ho číšnice natočila trvalo asi 5 min, takže OK. Dal jsem si pak ještě jedno - na stole bylo hned ale ta chuť byla odporná, asi kapané pivo, když jsem viděl, jak mají pod pípou sklenice. Když jsem to číšnici řekl, tak mi řekla že my dát nové poloviční, že jsem už upil (cca 5cl). Toto mě natolik dožralo, že jsem hned zaplatil a nasraný odešel. Takovéto chování se jen tak nevidí. Restauraci opravdu nedoporučuji. Stalo se mi to 28.7.2014  - lerchenau

3.6.2014

Netuším v kterém období tam ta paní byla(poslední příspěvek),já jsem tam byla s přítelkyněmi jednou o prázdninách,je pravda, kdo si chce vychutnat pohodu,tak to je tam opravdu hektické,ale jsou prázdniny, tak by se s tím mělo počítat.Po této zkušeností jezdíme raději před nebo po prázdninách,je to příjemnější.Jinak musím napsat,že jsem se tam nesetkala s velkou frontou na vstupenky,pokud nastala,šlo to v rámci možnosti rychle.Můj názor je takový,pokud by si každý  přečetl  sazebník a promyslel si ho,včetně hodinek levného ubytování,tak by to šlo o něco rychleji. Ale pomalu každý honem pospíchá,aby urval co nejlepší místo,pokud možno nejlépe u bazénu,a aby to nebylo hlavně od něj daleko.To je jenom z mého pohledu co jsem stačila v té \\\"frontě\\\" vypozorovat. Co se týká návštěv v restauracích,cukráren,prodejen, včetně venkovních stánku s občerstvením jak v areálu lázní tak v celém městě,jsem se nesetkala s negativem,spíše naopak,ochota a úsměv,to jen aby vše nebylo negativní jak se píše v článcích přede mnou.Po několik let se tam rády vracíme,úžasně si tam naše těla zregeneruji,odpočinou,ubytování máme úžasné,co více si přát?aby to bylo vždy vše tak příjemné jako doposud,proto za dva dny vyrážíme opět směr Velký Meděr. S tímto článkem,který je takto napsaný, souhlasí i mé přítelkyně.Tak že z našeho pohledu DOPORUČUJEME!Zdravím a nenechte se odradit.

Marie

28.10.2013
Byli jsme ve Velkém Mederu poprvé a taky naposledy. To, co se tam dělo ráno u pokladen, nemám zapotřebí. Otevřeno od 9 hod, už od 9.30 nepouštěli do lázní. Pouštěli jen ty, co mají černé hodinky od ubytovatele. Náš ubytovatel nic takového neměl, takže jsme s dětmi čekali před pokladnami přes 2 hodiny, než uvolnili vstup. Ti, co se dovnitř dostali, říkali, že je tam volno. Oni totiž počítají už s těmi, kterým ten ubytovatel dopředu hodinky zajistil. Že je ještě na cestě, nebo se stavil v supermarketu - prostě že ještě nedorazil do lázní, nikoho nezajímá. Navíc, odešlo asi 15 osob /byli oblečeni/ a dovnitř opět nikoho nepustili. Prostě tady jsme byli poprvé a naposledy. A stálo nás tam opravdu hodně. Někteří se otočili a šli domů, někdo jel např. do Gyoru. Velký Meder už nikdy.
Na moji žádost pisatelka upřesnila:
Vrátili jsme se včera večer, v sobotu to bylo ok, ale my se dostali dovnitř. Fronty tam byli a pokladní nic, tak jsme netušili, co se děje.  možná to souviselo se změnou času :-) nevím, ale v těch řadách jsem zaslechla, že takhle je to tam častěji. Nevím.
Ne každý ubytovatel ty hodinky má. Ale my tam stáli u kasy, dovnitř šlo mezitím tak 300lidí, pak už vyvěsili ceduli, že nemají skříňky...
opravdu, 2,5 hod čekání  s dětma, všichni v podstatě nadávali, že jedou 300-400km a stojí tam před kasama. Byli tam kamarádi kolem 60-ti let, jeden se dostal dovnitř, druhý si šel koupit něco na pití a už ho nepustili, tak šel pro ty své hodinky pěšky přes celé město, za 70 minut dorazil a pustili ho. Já běžela taky, paní co nás ubytovávala nám dala jen kartičky, že je to stejné jako hodinky, ale nebylo. Prostě nepustili. Děti tam leželi na zemi jako v Rumunsku na nádraží. Pak už jsme se z toho dělali srandu, proč lidi sedí v hospodách, ať se jdou koupat, když už se tam dostali..., nebo že se budeme řadit ve frontě podle vzdálenosti k domovu. Paní to měla jen 160km, tak tu jsme posílali na konec fronty. V 11.30 už jsme se smáli, měli jsme naději, že ve 12 hod nás pustí aspoň smočit nohy, protože jsme jeli ten den domů a cesta 4 hod rychlým tempem. Prostě už tam nejedu a ti okolo nás byli naladěni stejně.
s pozdravem MH

19.6.2012
Koukám,že na Slovensku zavedli 10-denní dálniční známku za 10 EUR, mnoho lidí to uvítá :)  spartann...

16.6.2012
Chtela jsem se zeptat jestli ma nekdo zkusenost v Mederu co se tyka zimniho obdobi a pobytu s detmi. Mame 2lete dite a premyslime o zimnim pobytu v Mederu. Jenom netusime jestli v laznich a i mimo ne je nejaka atrakce pro deti. Prosim muzete poradit. Dekuji Alena

8.4.2012
Dnes jsem dostal e-mailem varování od p. ing. Vladimíra Gregora. Abych nebyl napaden ze zkreslování obsahu, uvádím zde příslušný text e-mailu v plném, znění:
Vážený pán Jirásek,
na Internetovej stránke http://www.velkymeder.jirasek-cz.eu/, ktorú prevádzkujete, ste dňa 18. júla 2011 zverejnili nasledovnú informáciu:
"Vyhněte se ubytování Cecilia Jakabová. Hnus,špína,bordel,neochota. mmmaaakyta"
Nakoľko sa táto informácia nezakladá na pravde a ohrozuje vážnosť u spoluobčanov dotknutej osoby a poškodzuje ju v podnikaní, jej uverejňovaním sa dopúšťate napĺňania skutkovej podstaty trestného činu ohovárania. Žiadam Vás týmto, aby ste túto informáciu odstránili z Vami prevádzkovanej Internetovej stránky.
Pre Vašu informáciu uvádzam znenie § 373 ods.1 zák č. 300/2005 Z.z. (trestný zákon):
Kto o inom oznámi nepravdivý údaj, ktorý je spôsobilý značnou mierou ohroziť jeho vážnosť u spoluobčanov, poškodiť ho v zamestnaní, v podnikaní, narušiť jeho rodinné vzťahy alebo spôsobiť mu inú vážnu ujmu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky.
V českom práve existuje podobné ustanovenie v trestnom zákone (č. 40/2009 Sb.)
§ 184 - Pomluva
(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem.
Verím, že sa nám túto záležitosť podarí vyriešiť dohodou, v opačnom prípade sme pripravení obrátiť sa na orgány činné v trestnom konaní, či na súd.
S pozdravom
Ing. Vladimír Gregor
Telefón: +421 948 040 630

Trochu mne zaráží, že se pan ing. Gregor neobrátil přímo na autora příspěvku. Ani netuším, v jakém je vztahu k ubytovateli. Na místo rozumného vysvětlení vzniklého problému (v čem je informace nepravdivá) mi rovnou vyhrožuje trestním stíháním (nikoliv však již autorovi příspěvku). Jistě ví, kdo u dotyčného ubytovatele byl v té době ubytován a nemůže být pro něj problém ho kontaktovat. Navíc bych rád uveřejnil i reakci ubytovatele, tak jak jsem to již v minulosti udělal v jiných případech. Pokud bych se na tuto problematiku díval pohleden p. Gregora, byla by vlastně jakákoliv veřejná kritika pomluvou, ohrožením v podnikání a pod. Sice se nebojím trestního stíhání, avšak v rámci dobrých vztahů s přáteli ve Velkém Mederu (ale i se všemi ostatními obyvateli Velkého Mederu) jsem se rozhodl příslušný příspěvek odstranit. Doufám, že jsem tímto panu ing. Gregorovi vyhověl k jeho plné spokojenosti.
Protože se chci v budoucnu  vyhnout podobným situacím, žádám přispěvatele, aby ve svých případných kritických příspěvcích popsali detailněji konkrétní problém, aby bylo naprosto jasné s čím byli nespokojeni. Pevně doufám, že kritických příspěvků bude minimálně a převáží především spokojenost s pobytem ve Velkém Mederu.

12.3.2012

Včera jsme s manželkou zkoprněli úžasem nad arogancí a hulvátstvím servírky v restauraci Fantázia ve Velkém Mederu. Udělalo se nám z jejího chování špatně, museli jsme ihned odejít jinam. Iva a Martin

29.12.2011
Přidávám svoji zkušenost z dovolené ve Veľkém Mederu. Jeli jsme celá rodina (6 dospělých a 2 děti) na termály. Ubytovali jsme se v soukromém ubytování v apartmánu Iveta. Dům leží hned u hřbitova, ale kdo má rád klid, to spíš ocení :-) Jak už tu někdo psal, klidně se dá jet jen tak naslepo, protože co dům, to nabídka ubytování. Jednání majitelky bylo slušné, ceny taky a ubytování samotné bylo příjemným překvapením. V každém ze tří pokojů je minikuchyňka s ledničkou a mikrovlnkou, koupelna se sprchovým koutem - všechno čisté a vypulírované. Jediná nevýhoda byla trochu větší vzdálenost od koupaliště.
Co se týká stravování, jedli jsme párkrát v areálu bazénu v jídelně. To už bych příště neudělala. Jídlo nám nikomu nechutnalo, meníčko bylo studené, minutky bez chuti, obsluha otrávená, ceny za \"kvalitu\" neopodstatněné. Bar-bistro hned vedle byl fajn, ale nenabízí moc jídla, spíš poháry, preso apod. Ale obsluha byla milá. V areálu kousek od termálu je hospoda Koliba. Nabízejí hlavně ryby a pivo, ale příbory a talíře si berte radši s sebou. Hygiena nic moc, ale steak z tuňáka byl skvělý.
POZOR: V areálu se dá v restauracích a za služby platit jen v hotovosti!
Areál bazénu je příjemný, termální koupaliště se dá využít i v mrazu, dětský bazén je obrovský s několika atrakcemi.
Každý den probíhalo v dětském bazénku cvičení s klaunem, později v \"dospělěm\" bazénu vodní aerobik. Cvičitelky byly úžasné a bezprostřední, rozhýbaly i největší hrochy a stydlivky.
Byli jsme na dovolené v době Vánoc, což byl asi důvod, že skoro všechny restaurace ve městě byly zavřené. Ty, které měly otevřeno, byly předražené nebo měly otevřeno do 15.h.
Na cestě domů jsme jeli přes Topoľníky, kde jsme našli super restauraci. Jmenuje se Incognito a leží u cesty v centru obce v takovém místním nákupním centru. Bylo to po příšerných blafech z jídelny jako zázrak. Skvělé jídlo za rozumné ceny, příjemná profesionální obsluha a interiér restaurace nádherný - vše ve fialovošedých tónech a plno zeleně. Vážně jsem málem brečela od radosti.
Doufám, že toto nebude bráno jako reklama. Já bych třeba byla ráda, kdybych věděla předem, kam zajít a čemu se naopak vyhnout.
Zdravím SilvieK

30.9.2011
Letos jsme byli poprvé v Mederu.Tyto stránky a přispěvky mi dost pomohli, jak v orientaci na bazéně, tak s návštěvou okolí (Klúčovce, Gabčíkovo atd.).Ubytování jsme měli dobré u paní Nagyové (jen pro max. 4 lidi), trošku dál od bazénu, ale klídek i v okolí a paní domácí i s celou rodinou jsou moc příjemní lidé. Počasí ušlo. VF

23.8.2011
Letos jsme si rezervovali ubytování u Rozálie Leloviczové, ul. Stará Velký Meder. Když jsme přijeli na místo pan Lelovicz netušil, že nám rezervaci potvrdil e mailem a ještě byl dost nepříjemný. Je pravda, že rezervaci potvrdil lehce zmateně, což  sám omlouval v emailu tím, že je po oslavě. Takže neradím ubytování Leloviczová-je nespolehlivé. Ve Velkém Mederu je tak ohromné množství ubytovacích kapaci, že bych se po zkušenosti nebála přijet tzv. \"na blint\". Zcela jistě se ubytování a velmi kvalitní najde.  Černohousová

9.8.2011
Dobrý den, naši letošní dovolenou v Meděru jsme plánovali dlouho dopředu. Do Meděru jezdíme již pár let, vždy jsem si ubytování našla na internetu, ale fotografie někdy zkreslují skutečnost a párkrát už jsem byla zklamaná, proto jsem nic letos nenechala  na náhodu. Ubytování Tóth Jeno jsem si také našla na internetu a již loni v prosinci jsem se osobně jela na toto ubytování podívat, protože jsme jeli skupina 8 lidí a chtěla jsem, aby se všem líbilo. Majitelé mě ubytováním provedli...vše se mi líbilo a rovnou jsem si rezervovala termín na léto. S paní jsme se dohodli, že se ozvu ještě asi tři dny před naším příjezdem, taky jsme dohodli cenu 7 euro osoba/noc. Jak jsme se dohodli tak jsem zavolala, paní mě ujistila, že můžeme přijet. Jaké bylo moje překvapení, když jsme v sobotu dorazili a dům byl již od středy obsazen jinou skupinou lidí. Paní se vůbec neobtěžovala se o tom v telefonátu zmínit. Přišla a řekla, že nám zajistila jiné ubytování-náhradní. To místo jsem již z minulosti znala a myslím, že je to ta nejhorší špeluňka v celém Meděru. Razantně jsem to odmítla. Pak paní, že ještě něco zkusí najít. Takže na začátku dovolené jsem se pořádně rozčílila a vystresovala. Nakonec jsme se sice ubytovali, ale dráž. Paní se ani neomluvila, jen řekla, že to její dcera popletla. Ale myslím si, že důvod je patrný : nás bylo 8 a cena měla být 7euro a těch lidí co ubytovala bylo 10 a cenu jim dala 8 euro. Toto je ovšem nehoráznost, která se nedělá. Silvie

24.7.2011
timto vzkazem bych chtel podekovat za ubytovani varga maria polovnicka ulice.zde jsme se pripadali jako doma.vsude cisto.velmi dobre vybaveny pokoj.hezke posezeni na terase.proste spokojenost.to ze pocasi nebylo uplne idealni.jako loni se neda nic delat.ale kdyz porovnam lonske ubytovani v ulici stara.a ubytovani s letosnim.tak to je bahno a kristalova voda.proste spokojenost
vokoun

18.7.2011
Tento příspěvek jsem odstranil, viz vysvětlení 8.4.2012

8.7.2011
Zdravím všechny,letos jedeme opět do Velkého Mederu.Loni jsme byli mile překvapeni a velice spokojeni,jak s ubytováním(v soukromí u pana Berecza),tak se vším ostatním.letos vyrážíme opět do stejného ubytování. Loni jsme si moc okolí neprohlédli,týden bylo málo,tak letos to snad napravíme.

Schwarzova

8.6.2011
Dostal jsem reakci na příspěvek z  8.8.2010 - negativní hodnocení ubytování. Nemám představu, že by se zde rozvinulo diskuzní fórum, na to tyto stránky nejsou připraveny. Abych však nebyl napadán za neobjektivitu, reakci zveřejňuji:

Dobrý deň.Teraz som našiel vašu stránku a vidím v príspevkách že moje ubytovanie je tam zverejnené negatívne, čo podla mňa je nezmysel.Návštevníci myslia že ubytovací poriadok ne treba dodržal.Tak sú v omyle.Presne nepamätám ale asi sa to stalo aj v tomto prípade a preto napísali negatívne vyjadrenie. Teraz budem propagovať Vašu stránku aby tam moje návštevníci napísali svoje osobné vyjadrenia z ubytovania. : http://www.ubytovanienaslovensku.eu/apartmany-lelovicsova-velky-meder
  Objekt je v prevádzke od mája  2009 Na fotkách jasne vidieť že je novo rekonštruovaný, zariadenie ,nábytok, matrace, paplóny a vankúše tak isto sú nové. Moje ubytovanie propaguje aj cestovná kancelária , a stále mám u nich kladné vyjadrenie ( kniha návštev)  http://www.delia.sk/privat-velky-meder-trnava-dunajska-streda . Ďalej mám na stránke , http://ubytovanie.kamsi.sk/podunajska-nizina/apartmany/aga-apartmany-lelovicsova/detail/17431 . O čistote ani nehovorím ,osobne to kontrolujem a zaručím zato že je v poriadku. Vo Veľkom Mederi je veľká konkurencia tak iste nemôžem dovoliť negatívne vyjadrenia. Asi toľko som chcel Vám napísať . S pozdravom Lelovicsovci.

Nemohu být arbitrem a posuzovat kde je pravda, proto nechávám bez jekéhokoliv komentáře. Dostal jsem také ubytovací řád. Ten zveřejňovat nebudu, považuji to, vzhledem k rozsahu, za zbytečné. Jedná se o běžná pravidla chování v civilizovaném regionu.

26.5.2011
Ahoj jedem do Velkého Mederu poslední týden v červenci. Zajímalo by mne jestli je v okolí i jiné koupání mimo termálů? A kam na případný výlet v okolí - s dětmi :-)
Díky za případné info a všem krásné dovolené!!!! Hanka
Ke koupání je možno využít "štrkovisko", cca  1km směrem na Okoč (viz mapa google z odkazu). Na výlety v okolí toho moc není. Možná přehrada Gabčíkovo, Komárno ......  P.J.
27.5. Velice zajímavé místo pro rodinný výlet je Vodný mlýn Kolárovo. Celá rodina si to tam parádně užila, výborná byla paní průvodkyně i celý areál a je to kousek od Mederu.  krassek
30.5. Další možnosti -  Corvinus  (rada od Frediho)

11.5.2011
Četl jsem v příspěvcích,že bylo zdražení ovšem mé zkušenosti jsou jinačí v areálu termálu žádné zdražení vstupného nebylo a vlastně ani občerstvení přímo v areálu. Jezdíme tam již pět let a jsme spokojeni jak v areálu tak v penzionu kam těch pět let jezdíme je tam ochota a příjemné prostředí . Píši vlastně hlavně kvůli nespokojenosti s jednáním obsluhy v restauraci Fantazie kde jsem objednal poloviční porce a donesla celé porce na mou reklamaci tvrdila dále,že jsem objednal celé porce tak jsem to zkusil ovšem maso bylo bez chuti a ta cena velmi vysoká téměř 7 eur za 150gr masa a manželka skutečně snědla polovici.Měli tam prázdno tak asi chtěli něco vydělat za každou cenu. Bylo to 6.5.2011. Takže s termálem spokojenost ale s restaurací pro tentokrát vůbec ne.   Josef K.

26.4.2011ý
 Dobrý den,tak letos už i naše rodina jede potřetí do Meděru.Pro rodiny s dětmi ideální dovolená.Už jedou snámi letos tři rodiny.Doporučuji všem co si chtějí odpočinout.Loni jsem opravdu koukala jak to zrekontruovali.Super atrakce pro děti a krásné ležení pod stromy.Už se letos moc těším.Loni mám vyšly fakt tropy ještě ve 22:00 bylo 26C ve stínu takže doufám,že letos bude zase krásně.Děkuji za tyto super stránky,při první dovči v Meděru mi hodně pomohly.Liba.

7.4.2011
Tak máme rok 2011 a ze stránek koupaliště ve Velkém Mederu jsem zjistil že oproti loňskému roku opět podražilo vstupné na koupališti a zvedly se ceny i za ubytování , nevím jak se na to dívají ostatní návštěvníci ale já osobně takové ceny odmítám tolerovat a i když je mi to líto protože jsem byl častým návštěvníkem , za tyhle ceny už pořídím slušnou dovolenou u moře.    stanzema@........

31.3.2011
Úprava ceny vstupného nahoru.Co se dá dělat, stejně pojedem letos zase.  krakonosoviny@.........

26.8.2010

Reagoval by som na predoslý príspevok,Nie uz tu nemáme komáre, máme to postriekané, a rád by som sa vám všetkým mojím zákazníkom predstavil, volám sa Adrián Oláh, a som Barman , v krytej jedálni, na termálnom koupalisku vo veľkom mederi, ak by ste nadalej mali nejaké otázky rád vám ich poskytnem , a túto stránku si vložím do záložiek a budem ju často navštevovat. PS : Radi vás všetkých očakávame :)

11.8.2010

Mám dotaz, kdo byl v posledních dnech v medéru,konec července-srpen jak to vypadá s komáry, stříkali plošně ? Už jsme to jednou zažili, a již vícekrát ne.Děkuji.  Janina

8.8.2010

Ubytovani penzion Leloviczova Rozalia, ulice Stara, Velky Meder. Tomuto mistu se vyhnete velkym obloukem. Zatuchle postele, polstare a deky na prikryti, to same zachod taktez. Vsude je citit vlhko a zapach. Pri vetsim desti tece do baraku. p.v.

20.7.2010

Zdravim, pridavam sve \"neobjektivni\" :)) poznatky z letosni dovolene ve Velkem Mederu.

S pozdravem vsem Konecny R.

7.7.2010

Tak jsme se pro nemožnost delší dovolené vyrazili do Velkého Mederu v termínu 3.7. - 6.7. 2010. Vloni se nám zde velmi líbilo a byli jsme nad míru spokojeni, tak jsme s přítelkyní neměli důvod hledat něco jiného. Bohužel to tentokráte úplně njšťastnější volba nebyla. Byl víkend a ještě dva dny svátků po něm, takže plno čechů, bazény byly úplně přeplněné, o nějakých tryskách jsme si mohli jenom zdát. Ještě se koupaliště rekonstruuje, takže ubyl značný kus zeleně pro uložení deky, takže jsme dvakrát museli být v těsné blízkosti beachvolejbalového hřiště, protože nikde jinde nebylo místo. Voda v bazénech byla dost znečištěná - plavalo v ní hodně zelených řas, což nebylo zrovna příjemné. Oproti loňskému roku jsme se ale dostali do vnitřního bazénu, kde bylo možná trošku méně lidí, takže se dala udělat i tři tempa, jinak se plavat nedalo ani v plaveckém bazénu. Naštěstí nás nezklamal masér Laco, který bylo opět skvělý a plný humoru a dokonce si nás pamatoval z loňska, kdy jsme se celý týden domlouvali jestli na masáž půjdeme či nikoliv:-) No a další věc, která nezlamala, tak bylo jídlo v Basa Bescali - opět výborné, rychlé a skvělá obsluha. Oproti vedlejší restauraci Fantázia, kde jsem omylem jeden večer usedli a čekali jsme 1 hodinu na polévku a halušky. To by se nám v Basa Bescali nikdy nestalo. A ještě jedna nepříjemná věc - ale za to nikdo nemůže - bylo strašně moc komárů - máme oba doštípané nohy, pořád se škrábeme...no fuj... Takže závěr z letošní rychlo-dovolené je jednoduchý - ve svátky už nikdy víc. I masér Laco říkal, že tolik lidí nebylo ve Velkém Mederu za posledních 7 let. Takže příště pojedeme v srpnu, ať se děje co se děje, protože si dovolenou chceme užít a ne být zklamaní a naštvaní z obrovského množství lidí. Určitě příští rok jak bude dokončená rekonstrukce a dostavby, tak to bude super. Ale ne ve svátky :-
D.

reakce: dle informcí z oblasti Velkého Mederu. Děhem deštivého období (záplav) bylo hodně ploch zatopeno, vznikly laguny a teplo udělalo své - velké množství komárů

29.5.2010

Uplynulý týden jsme navštívili termální koupele ve Velkém Mederu. Proti loňskému roku opravdu plno změn. Vstupné je rozdělené na všední dny a svátky, do termálů je možné jít jen na 3 hodiny za 5 E,celý den za 7 E, /senio i od 60 za 4 E, 5,50 E na celý den./. Víkendy 6 E,8 E,důchodci 5 E,6,50 E. Dále mají rodinné balíčky 2+1 celodenní za 15 E,senioři 13 E, víkendové balíčky jsou o 2 E dražší. Vstup do termálů je na náramky,skříňky v šatnách jsou rovněžna náramky. Za překročení  limitu se počítá  0,50 E za každých 30 minut, za ztrátu náramku 10 E.V šatnách občas dochází ke zmatkům, nejsou doslova rozděleny na dámské a pánské, ale to je jen drobný detail. Proti loňskému roku docházelo ke střídání osob na tryskách, které jsou zpola zastřešené stříškami, kolem celého venkovního bazénu jsou kryté věšáky na župany. Personál neustále vytíral mokrou dlažbu venku i vevnitř, v provozu už byl venkovní plavecký bazén u tobogánu. Všude se pilně pracuje, do budovy se vchází až na konci kompexu budov, kde je vybudovaná nová recepce, za ní šatnami vstup do bazénu. Lidí bylo zatím přiměřeně, ještě není ta pravá sezona. Problém nebyl ani s ubytováním ve městě. Marie

8.9.2009

daleko,tak nevím proč jej tak
propagujete.
    Ubytování v Mederu stále přibývá a tak nevím kam chctějí ty hosty dávat.Asi plánují,že se bude chodit do bazenu na směny.Největší go´l je ovšem lanová dráha za milion.Opět nějaká otevřená hlava-vzhledem ke skladbě hostů-převládá starší generace je to opravdu kuriozita. Velmi se jim poveld dětský hrad-a naše vnoučata jej pořádně ocenily. Ješte jsme se po jednom výletu vydali v 18.hod.na koupaliště.U´derem 19.hod.všechny vyhodili z druhého teplého bazénu- zasahovala rovněž \\\"security\\\". V teplém bazenu při vstupu trysky jely jen do 19,30 hod.Tak nevím za co to vstupné vybírají. A ještě jedna kuriozita.Od 1.9.se nenapouštěl bazén pro ty nejmenší děti-ze září tak maminky mějte rozum-žádné koupání,a že je 28 C tepla to nikoho nezajímá-od 1-ního se zatvárá a basta. Dle fotek jsme bydleli kousek od Vás-nejdříve penzion Family a potom Praktik-ten je fajn. Doufám,že můj příspěvek uveřejníte,ikdyž je kritický.Byli jsme opravdu velmi zklamáni jak zanedbali čistotu. Loni jsme byli v červenci na Vadaši ve ˇSturově.Nemělo to chybu-ubytování přímo na koupališti-je to rekonstruované z kasáren-koupat se chodíte kdy chcete.Trysky jsou za malý poplatek na objednávky-takže tam nesedí pořád jedni a ti samí jako žáby na prameni.Krásné procházky až do Madar-Esztegom.Kvalitní masérka nám poradila restauraci El Camino je to před mostem odbočit vpravo.Nádhera,vše super.Zde se člověk cítí jako významný vítaný host. provozuje to ˇSpaněl. Jinak když budete v Mederu zajedte si na večeři do ˇCilišské Radvaně. Restaurace Hainz pub,sedí se na všem co našli na půdě a jídlo je skvělé-z mísy pro dva se najedí tři.Doporučili nám rovněž Topolníky-termál.koupaliště není zrekonstruované,ale v restauraci snad jsem takový kopec jídla ještě nedostala a byla to opravdu ˇnamka. V sezonu je velmi hezké koupaliště v Gapčíkovu,le v lese a hlavně není přeplněné. ˇReknu Vám,že nejvíce mi bylo líto těch starších lidí,kteří byli bez auta a museli tu špínu snášek. Zdravím Julie. PS:doufám,že příspěvek zveřejníte celý a bez úprav.Pokud se neozveme budeme platit čím dál větší peníze za čím dál větší špínu.
Julie212i kdPřečetla jsem si Váš příspěvek ze zářiové dovolené.Byli jsme tam ve stejném termínu a nějak v tom příspěvku postrádám zmínku ,jak jste viděl čistotu na bazéně.My Meder známe již od r.1979,kdy zde náš podnik uzavřel smlouvu na ubytování.Hodně jsme tu pobyty využívali.V poslední době i 4x za rok vždy mimo sezonu.To ale,co předvedli v prvním zářiovém týdnu-to mne omráčilo.BAZENY jsou KATASTROFALNE SPINAVE.Paní,co uklízela mi řekla,že voda se mění 1xza měsíc,za spren se ještě neměnila,neměli by kam dát hosty.Ve vodě plavou odloupnuté kusy černé plísně,která je rovněž ve spárách mezi kachličkami- je to odporně slizské a když si sednete k trysce, tak to máte i v plavkách.Na stěnách bazénu v místě,kde končí voda je souvislý 15 cm široký nahnědlý odporný mastný pruh.V plavecké padesátce je voda zelená jako brčál a lidé vylézají rovněž nazelenalí-normálně je zde voda tmavá.Udělali na koupališti kus práce,ale čistota se velmi rapídně zhoršila.Byli jsme ZNECHUCENI. Využívali jsme bazeny v Gyoru a našli jsme nový areál ve vesničce Lipot.Je to směrem na Gyor a potom podél hranic nahoru směr na Bratislavu,Lehce najdete na mapě.Tam bylo čisto. Jinak jsme se v Madarsku levně najedli-1000Ft za kompletní oběd včetně pití. A nyní k masážím Laco.Rovněž mne zklamal.Jsou věci,které mi stačí jen jedou a to byla masáž u Lacu-pořádně odfláknutá.K masáží to má pěkně daleko,tak nevím proč jej tak propagujete.
yž se zpožděním.

Reakce: Jak vidíte, příspěvek jsem zveřejnil, i když se zpožděním, za to se omlouvám. I záporný náhled je ku prospěchu věci. Snad jediný dovětek z mé strany. Nikoho se nesnažím propagovat, každému vyhovuje něco jiného. Nám vyhovuje Laco (mimochodem, stejné masáže můžete mít na koupališti - za dvojnásobek ceny). A s masážema mám zkušenosti. A ještě k plísni v bazénu - šedou plíseň jsem neviděl, ale zelenou formu řas ano. Musím však souhlasit, že letos na podzim jich bylo v rehabilitačním bázénu více než na jaře. A rekreační bazén mi také nepřipadal příliš čistý. Obecně jsem měl dojem, že v červnu bylo vše čistěji. Možná to je spojeno se zvýšenou prašností při rekonstrukci krytého bazénu.

11.8.2009

Zdravím všechny příznivce koupání v termální vodě.
    My jsme se letos 21.7.2009 také poprvé zastavili v Mederu, kde jsme měli ubytko na čtyři noci, abychom pak vyrazili přes Maďarsko do Chorvatska. Nás ale kúpalisko nenadchlo, i děti byly hodně rozpačité. Čekali jsme moderní rekonstruovaný areál, bohužel naše představy nebyly naplněny. Vím, že tady jsou hlavně příznivci kúpaliska, ale já si nemůžu pomoct. Hlavně nás odpuzovala všude přítomná špína, zanesené chodníky, dlažby, davy lidí, olezlé kachličky v bazénech. S úklidem si tady hlavu nelámou. Kolem dětského bazénu byla na chodníku v rohu stojící voda a v ní mech a zelený sliz. Všechny děti přes to musely běžet k tobogánku (ten je úžasný), tak klouzaly a nebezpečně padaly na záda a na hlavu!!!! Rejžák to ještě nevidělo. Když jsem se o tom bavila s mladou plavčicí u bazénku, dala mi za pravdu a s omluvou vravela, že je tu na brigadě. Areál je celý dost zalesněný, řekla bych, že se jim to prorůstání stromů vymklo z rukou, je to zanedbané. Areál je tak absolutně nepřehledný. Podle nás vstupné neodpovídá poskytovaným službám, je to předražené, využívají toho, že v bazénech je teplá voda a na to lákají lidi. Většina turistů si však brzy začne všímat i jiných věcí a rozhodovat se, jak utratí své peníze. Za všechno zde vybírají poplatky, které by měly být podle mého názoru v ceně vstupu. Je to poplatek za parking, za tobogán, za skluzavku, za lehátko, atd.
Nakonec jsme jezdili do Dunajské Stredy a tam bylo kúpalisko fajn, levnější vstupné, čisto a taky parkovné zdarma. Byli jsme tam po Mederu nadšeni. Po třech dnech už jsme se ale těšili na moře.
Takže nás Meder nenadchl, ale je to opravdu věc názoru. Manžel pracuje v oboru (provoz aquaparku a koupališť) a opravdu nestačil nad některými věcmi žasnout.
Příště si na termály zvolíme raději Maďarsko, tam jsme byli v Sárváru a bylo to taky bezva koupaliště.
    Je fakt, že jsme byli v Mederu jen na skok - celkem 4 noci. Na kúpalisko jsme se dostali první den až pozdě odpoledne, zhruba v 16.45 h. Překvapilo nás, že levnější vstupné mají až od 18 h, to se nám fakt nechtělo čekat. Jinde na koupalištích slevňují vstupné už od 14 nebo 16 hodiny. Nás opravdu hodně překvapila ta všudypřítomná špína a zanedbaná údržba, dneska si na to dávají provozovatelé hodně pozor.
Ale chápu, že jiným se tam líbí a že využívají léčebné termální vody. Je to blíž než Maďarsko, navíc domluva se Slovákama je jednodušší.
Jenom jsem chtěla přidat svůj názor, aby třeba někdo nebyl zklamaný. My jsme si to naštěstí vynahradili v Dunajské Stredě. Jinak zcela zrekonstruovaný areál je v Bešeňové, proběhla tam generální rekonstrukce v roce 2006 (stačí mrknout na jejich web). Myslím, že tam opravdu investovali dost peněz, jsou tam i nerezové bazény, dokonce uvnitř areálu je nerezový tobogán. To je dost nákladná záležitost. Ale ještě jsme tam nebyli. Pokud navštívíme, dám vědět naše zkušenosti.
Zdraví Betuzilka

19.7.2009

Zdravím všechny dovolenkáře. Jsme taková normální rodinka (děti 4 a 7 roků), která se pravidelně od roku 2003 jezdí rekreovat na Slovensko. Vystřídali jsme různá termální koupaliště - Podhájska, Oravice, Bešeňová, Tatralandia, Poprad, ...., až jsme minulý rok skončili v obci Velký Medér. Protože to byla dovča neplánovaná, tak jsem na poslední chvíli hledal nějaké informace a narazil na tyto super stránky, kde jsem se toho poměrně dost dozvěděl. Koupaliště v Medéru nám i našim dětem skvěle vyhovovalo (i po stránce finanční), takže letos tam opět jedeme. Po přečtení posledních autorových příspěvků jen doufám, že počasí nám bude aspoň trochu přát. Vaše fotografie udělaly největší radost dětem, když viděly jaký pěkný dřevěný hrad a prolézačky vyrostly v areálu. Takže Vám přeji další úspěšné komentáře, které nás čtenáře pobaví a přinesou nám čerstvé novinky z Medéru. S pozdravem - Petr od Rychnova n/Kn.

Díky a přeji hezké počasí. P.J.

14.7.2009
Zdravim,
Dekuji Vam za Vase usili, ze to hned davate na web, vzdy z toho radi cerpame:). Ještě to trochu upravim, ale to gro z letoska je na http://hardkon.cz/povidky/povidka11.php :)
Mejte se krasne, pristi rok lepsi pocasi  a dekujem  Hardkon, Olomouc

3.7.2009
jezdime do Velkeho Mederu kazdy rok, uz po 3x jsme se ubytovali zde (www.ubytovani-velky-meder.cz) je to sice o kousek dal od termalu, ale to nahradí klid a relax prostředí. Letos uz je k dispozici i wi-fi internet. Byly jsme tam letos ve stejnem terminu jako pisatel techto stranek a opravdu stale prselo. Vynahradili jsme si to navstevou termalu v sousednim Gyoru. Vetsina bazenu je krytych s prostupem ven, cenove je to stejne jako v mederu ale je tam o mnoho vice atrakci a jsou soucasti ceny,... nezbyva nez doporucit :o)

26.6.2009
Dobrý den!Chceme moc poděkovat za tyto stránky a za čerstvé informace,přjedeme v sobotu 4.7 a už se moc těšíme,neboť nejedeme poprvé a víme do čeho jdeme,ubytování u p.Kisse,které mohu jen doporučit a tak doufáme že vyjde počasí,ať můžeme zajet na Okoč,kde je bezva koupáni.Přejeme vám krásné počasí a hezký pobyt!Pavel z Ostravy

22.6.2009
Vážený pane.Myslím,že předloni,jsem objevil poprvé Vaše stránky.Když jsem se dočetl o Vašem letošním plánu cesty,netrpělivě čekám na Vaše další vtipné příspěvky.Moc se u nich bavím.Jezdím totiž do Mederu již od roku 1996,na jaře a na podzim.Moc Vás zdravím a přeji mnoho zdaru.Pavel P. ,Uničov.

Vážený pane, Vaše stránky o V.M. nám pomohly již v minulém roce, kdy jsme byli s manželem zde poprvé  na dovolené. Letos nastupujeme 11.7. i s vnučkou. Je nám líto, že máte špatné počasí. Doufám, že nám bude počasí více přát, jinak bude těžké vnučku zabavit. Přeji zlepšení počasí do konce Vaší dovolené. Díky za Vaše poznatky. MK.

3.6.2009
Moc se nám líbilo. Jen tam říkají permanetka- je to ale vstupenka jen na jeden vstup. Třeba ráno ale odpoledne už neplatí. Ubytování apart.Forro- paní byla velice milá, ale apartmány to tedy nejsou.
janouskova

30.10.2008
Kdo si v domnění volných dnů a též odpočinku minulý týden rozjel do Medéru byl asi v šoku. Jezdíme tam už hodně let, ale co se dělo nyní na svátky to prý ani "domorodci" nepamatují.
janina

13.10.2008
Dobrý deň, prajem každému ,kdo čítá a píše na tieto stránky. Náhodou som našla túto stánku. Ako ubyvateľka som bola zvedavá na vaše odozvy. Veľmi ma potešilo že sa vám takto páči naše kúpalisko.Musím Vás potešiť , že sa stavia kruhový objazd v strede mesta, pred Billou. Tak vás všetky  pozdravujem, a pozívám na príjemný odpočinok do našich termálov. Balaskóová

reakce:  Za "tvůrce" těchto stránek (svoji osobu) děkuji.

8.7.2008
Poprvé jsme navštívili v termínu od 28.6. Velký Meder. Tyto stránky mi byly velkou ispirací a mnoho rad se nám hodilo. V Mederu se nám moc líbilo, jen jsme si z důvodu neznalosti poměrů naběhli s ubytováním. Přes cestovku Slan tour jsme si zaplatili ubytování v apartmánech Family. Stálo to 470,- Kč na osobu a den. V nabídce cestovky je napsané, že je v areálu k dispozici bazén a tenisový kurt. Všechny varuji - není to pravda. Je to ve vedlejším hotelu a za vše se platí.
eva.kotk........

reakce:  Jsem rád že Vám mé stráky alespoň trochu pomohly. Vaše zkušenosti s cestovkou mohou být varováním pro ostatní při výběru. Osobně bych služeby CK v této destinaci asi  nepoužil. Ubytování se dá opravdu sehnat laciněji ( i v této nové ubytovací části v blízkosti koupaliště). CK jsou pouze zprostředkovatelé a samozřejmě to nedělají zadarmo.

21.6.2008
Jezdíme do Meděru už pátým rokem a jsme velice spokojeni. Ubytování v soukromí u pana Lakatose je bombastické-krásné apartmány, bazén na zahradě,gril, na termál pár minut pěšky-prostě paráda. Termály jsou i přes stále vzrůstající vstupné bezva,ale v případě tropických teplot doporučuji navštívit nedaleký štěrkáč ( směrem na Okoč) Nádherná,čistá , průzračná voda!!! Už se těším na letošní dovoleneou v Mederu ! :-)) Hanka

6.6.2008
1. - 8.5.2008: Byli jsme překvapeni a to mile vybavením a úpravností celého areálu. K ubytování jsme využili velké nabídky na webu a byli jsme spokojeni.
evelyna.b....

29.9.2007
- jsem se vrátil z Velkého Mederu. Ubytování v penzionu Rozalia mě zklamalo. Kamrlíky místo pokojů, postele dvacetpět centimetrů od země, nevím jak z ní vstávají starší ročníky, kuchyň sotva pro jednoho, dvě křesílka na schodišti pro celé patro. A jídlo? Jedna nabídka bez možnosti výběru a vůbec nic pro vegetariány. Vše je podřízeno ubytování co nejvíc rekreantů na co nejmenčí ploše. Jinak bazény jedna báseň a voda bezva .  Tomas Fuk

2.7.2007
Velice jsem se těšila na Vaše poznatky z letošního roku. Jedeme do Mederu 21.7.2007 a mooooc se těšíme. Byli jsme již vloni, a naprosto nadšení. Moc mě potěšil aquaerobic, to se fakt těším. Doufám jenom, že se počasí umoudří a že bude okolo 30 jako vloni. :))
Vercahaj

reakce: Děkuji. Ještě dodatek - aquaaerobik v případě  horšího počasí přesunují do krytého bazénu. Vždy to hlásí rozhlasem. Přeji dezkou dovolenou a pěkné počasí.

22.5.2007
Do Mederu jezdíme již několik roků. Vyzkoušeli jsme i jiná termální koupaliště (Bešeňová, Podhájská ...), ale v Mederu se nám líbí nejvíc - zvláště co v loni opravili část, kde to dřív za moc nestálo. Jezdíváme i s malou vnučkou (poprvé měla 1 rok). Pravidelně jedeme na termálko do Gyoru - je to z Mederu asi 25km. A teď musím jít pomalu balit, odjíždíme totiž 27.5.
Jarmila

7.2.2007
Chtěli bychom s přítelkyní letos navštívit Velký Meder. Po pročtení Vašich stránek jsme se ujistili, že je to to pravé.Bohužel nikde jsem nenašel kontakt na ubytování. Abychom si rozumněli, nechce se mi platit přehnané částky cestovkám za pouhé zprostředkování. Proto prosím máte li kontakt na ověřené ubytování prosím o sdělení kontaktu popř i nastínění ceny týdenního pobytu. Díky všem a zdar letošní dovolené.     vcomputers"zavináč"volny.cz
reakce:   Odkaz na ubytování:  http://www.webubytovanie.sk/velkymeder/ .  Jinak je tento odkaz uvedený i v textu "Dovolená 2005" u odstavci o ubytování. Určitě jsou ještě další možnosti, zkuste vyhledávat přes http://www.centrum.sk nebo http://www.zoznam.sk . Něco je i na stránkách Thermalparku http://termalsro.dot.sk/sk/ubytovanie2.php

2.2.2007
Byli jsme s manželkou v Meděru koncem ledna. Super! V městečku klídek, v bazénu nádhera.
Z+D,  Liberec

26.11.2006

Souhlasím s příspěvky čtenářů. My jezdíme do Meděru už čtvrtý rok, jak v létě, tak v zimě a nedáme na něj dopustit. V létě sice lidí jako máku, ale dá se to.Mě velice pomáhá léčebná voda. Je to opravdu super.

20.8.2006
Já a další moje kamarádky jsme se vrátily z Velkého Mederu včera večer. Byli jsme tam již podruhé a je to ta nejlepší dovolená jakou jsme si jen mohli přát. Jen s tou Fantázií si dovolím nesouhlasit-místo kde se češi každý den schází a řadně to oslavují. Tímto bych chtěla pozdravovat kluky z Karolínky,Tábora, Žďáru nad Sázavou a Brna:-)))Bohužel týden je dost krátká doba a uteče jak voda,takže příští rok si hodláme pobyt trošku prodloužit. Pro někoho je v Meder nudný, ale kdo umí ten se zabaví:-)))))

13.8.2006
Přeji hezký den všem, již třetí rok pojedeme do Velkého Mederu. Poprvé jsme byli v roce 2003, potom 2004 a nyní jedeme letos, protože jsme objevili nové přestavování areálu. Byli jsme tam za dob starých a omlácených dlaždiček, odporného a trčící se ho kamene z vody, kde bylo nacpáno neuvěřitelně lidí, což nás opravdu odpuzovalo. Letos se chystáme až ke konci srpna a moc se těšíme, tzv. za málo peněz hodně muziky, příjemní lidé a nákupy na maďarské straně byly fajn. Ale hledali jsme nějaké hrady nebo zámky a nejbližší jsme našli akorát tak Bratislavský. Ale určitě je více míst k navštívení při zamračeném dni.... jeden den jsme vyrazili i do Štúrova, kde je zrovna takový komplex jako v Mederu, jiný den jsme se projeli po okolních městech, ale zjistili jsme, že za shlédnutí stojí jen Komárno a Dunajská Streda. Taky jsme navštívili proslulé maďarské trhy v Gyoru - taky super! V Gabčíkovu jsme byli jen jednou - stojí to za to, ale fakt jen jednou pro ten zážitek, jinak podruhé nuda. Výlet a dovolenou do Velkého Mederu určitě doporučujeme jak pro důchodce, kterých je tam opravdu mnoho, neboť jsou to lázně na pohybové ústrojí, tak i pro mladé lidi a rodiny. Pořád bylo co dělat a kam se podívat. Přejeme vám hezkou dovolenou a příjemné zážitky.... Iva a Roman, Jičín

29.7.2006
Chystáme se na dovolenou do Velkého Mederu, a proto jsme o něm hledali informace. Náhodně jsme narazili na tuto vaší stránku. Vaše velmi užitečné informace nám moc pomohly. Podle vašeho doporučení jsme se rozhodli navštěvovat maséra-pana Podobka.Protože už za týden odjíždíme tak jsme na vašem webu našli na něj tel. číslo a masáže si objednali.Také bychom rádi navštívili Komárno, a proto bychom se chtěli zeptat na vaše zkušenosti s přechodem na maďarskou část.Moc děkujeme za vaše rady na webu.
         Za celou rodinu
              Michaela Č.
reakce: zkušenosti s přechodem na Maďarskou stranu na přechodu v Komárně nemám, pouze v Mdveďovu. Obecně, navštívení Maďarska s platným cestovním dokladem není problém. Hotovost je možné vyměnit v Maďarsku (jak z SK tak CZK).